Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: witam, byłem w sklepie aby kupić dywan. zostały mi oszczędności po świętach więc pomyślałem ze zrobię żonie prezent i kupię jej (wcześniej wypatrzony) dywan. Udałem sie do sklepu, zadowolony ze zrobie żonie niespodzianke,przeszukalem sam wszystkie podesty, nikt mi nie pomógł, lecz nie znalazlem tego dywanu. po 20 minutach podszedł do mnie jakis młody pan, który zaoferował mi pomoc. okazało sie ze dywan jest lecz na zamowienie, postanowilem go zamowic i tu...drugie rozczarowanie. pan tlumaczyl ze dzieje sie cos z systemem a wg mojej opinii nie wiedzial jak to zrobic. w koncu razem z innym sprzedawca osiagneli sukces..wow! zostalo tylko wplacic zaliczke i udac sie do domu ale okazalo sie ze to nie koniec niespodzianek przygotowanych przez ZLE PRZESZKOLONYCH I NIEMILYCH pracownikow firmy komfort(nazwa nie ma tu nic wspolnego z jakoscia obslugi). przeciez ja mam duzoczasu to moge postac przy kasie kolejne 15 min zanim ktos mnie obsluży. Czy im nie zalezy na sprzedaniu towaru???!! Przyszedł bos... zastępca (napisane "zsc" a "z-ca") :) (co za glupota) i zanim przyjal ode mnie pieniadze minelo znowu kilka kolejnych minut. jak tam sa tacy kierownicy to nie dziwie sie takim sprzedawcom. ciekawe jak bedzie jak przyjde po dywan dla zony. ale pozniej sie tam juz nigdy nie pokaze,to wiem na pewno. pozdrowienia panie "zsc kierownika".