Opinia użytkownika: Optymistka
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: To już druga ocena tego samego punktu obsługi sieci PLUS. Tym razem pomijam wygląd wnętrza w kwestii którego niewiele się pozytywnego zmieniło. Nadal niezagospodarowana powierzchnia i mała ilość modeli wystawowych. tę obserwację poświęcę zachowaniu pracownika punktu obsługi w nadziei na przeczytanie tej treści przez jakąś osobę decyzyjną. Do salonu Plusa udałam się w poniedziałek przed wigilią. Wcześniej w internecie wybrałam trzy modele Nokii najbardziej mi odpowiadające. Prawo do wymiany aparatu i podpisanie nowej umowy miałam od listopada. W salonie spotkało mnie to szczęście iż byłam jedyną klientką chociaż podczas mojej wizyty uzbierało się około 3 oczekujących klientów a pracownik PLUSA był tylko jeden pomimo świątecznej gorączki panującej w centrum ETC. Przedstawiłam swoje oczekiwania i wyraziłam chęć podpisania nowej umowy a dla szybszej obsługi wymieniłam trzy interesujące mnie modele telefonów. Wysoki brunet siedzący za ladą odpowiedział krótko że ma tylko jeden z nich po czym zaczął wypisywać na zwykłej kartce różne opcje abonamentu. Powtórnie przedstawiłam mu swój wybór aparatu i abonamentu i czekałam na propozycje rozwiązań. Takowych nie było. Pan był zawiedziony że nie chce umowy na 10m-cy bez aparatu a jeśli koniecznie się upieram to on proponuje ten jeden który ma na stanie- Nokie 6300. To było rozwiązanie dla określonego klienta? Sama musiałam zapytać o ewentualne zamówienie wybranego modelu, zapytałam o kuriera i czas dostawy. Odpowiedź była wciąż ta sama- na stanie jest ten model- innego przed świętami nie będzie- bierze Pani? Moją odpowiedzią było podsumowanie zachowania pracownika salonu. Nie wybiera się aparatu przy umowie na dwa lata spośród jednego modelu (w obrębie marki Nokia) dostępnego w danym punkcie. Na szczęście w mieście oddalonym o 3 km znalazł się o wiele mniejszy punkt obsługi z o wiele większym wyborem. Aparat telefoniczny to nie karp, jak zamówi się więcej na święta to nie szkodzi gdy go trochę zostanie.