Opinia użytkownika: Magdalena_582
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Moje wcześniejsze wrażenia co do obsługi klienta w bankach PKO nie były zbyt pozytywne, aż do chwili gdy znalazłam się w placówce na ulicy Tumskiej w Płocku. Celem mojej wizyty było wzięcie pożyczki w wysokości 16 000 zł. Jak każdy pożyczkobiorca szłam z ręką na sercu, bo bardzo zależało mi na tej kwocie,a domyślałam się że czeka mnie jakieś załatwianie papierków odnośnie dochodów i rodzaju zatrudnienia co z reguły tylko przedłuża cały ten proces. Okazało się, że w związku z tym, że jestem ich klientem już od jakiegoś czasu i od tego właśnie czasu moje wynagrodzenie wpływa bezpośrednio na konto bankowe obyło się bez wypełniania jakichkolwiek formularzy. W ciągu kilku minut otrzymałam ostateczną odpowiedź czy pożyczka zostanie mi przyznana czy też nie. Mało tego pani która mnie obsługiwała dała się poznać jako zwykła przyjemna i pogodna pracownica, która potrafi normalnie i po ludzku podejść do klienta, spokojnie tłumaczy wszelkie wątpliwości i jak to się mówi " nie wciska kitu". Jedynym mankamentem całej tej wizyty były duże kolejki. Pracowały wszystkie stanowiska, ale z tego co wiem było to spowodowane wolną pracą komputerów. Ponadto dowiedziałam się potem, że PKO redukuje poszczególne szczeble tak, żeby klient mógł zostać obsłużony przez jedną osobę od A do Z wykluczając kilku pośredników co do podejmowania wszelkich decyzji. Uważam, że dla PKO to duży krok do przodu, szkoda tylko, że wiąże się to z dużymi kolejkami. Co do wnętrza placówki, wystroju czy czystości nie potrafię zbyt wiele powiedzieć poza ogólnikami, że było tam czysto i schludnie.