Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Do banku udałam się w celu zamknięcia konta. Od samego początku personel był dość oschły, brak było jakiegokolwiek uśmiechu na twarzach pracowników. Po opisaniu przyczyny mojej obecności w banku, pierwszej z brzegu pani, gdyż nie wiedziałam do kogo się udać, zostałam skierowana do kasy. Wszystko fajnie, aczkolwiek kasa nie była w jakiś specjalny sposób oznaczona, brak było zwykłego napisu KASA. Ale skoro większość pustych stolików miało napisane Obsługa Klienta, nie trudno było zorientować się, że dość duży, nieoznaczony stolik to właśnie Kasa, której szukam. Po staniu około 10 minut przy pustym stoliku (pani obok rozmawiała przez telefon, a następnie nie była skłonna mnie obsłużyć) wreszcie przyszła odpowiednia osoba. Po krótkiej komplikacji związanej z tym, że otrzymała papiery ode mnie i innej osoby stojącej za mnie i nie wiedziała dokładnie co ma zrobić, szybko wypłaciła resztę pieniędzy z konta, odebrała kartę debetową i wręczyła papierek o zamknięciu konta. Jeśli chodzi o wizualne efekty, to zdecydowanie rzucało się w oczy, że liczba osób pracujących była nieadekwatna do stolików przygotowanych dla klientów. Choć sama dekoracja i urządzenie biura wyglądało bardzo dobrze i za to należy im się plus.