Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Zadzwoniłem do Multimedia w celu ustalenia oferty promocyjnej dla mojego abonamentu. Po wykręceniu numeru telefonu automat powitał mnie i poinformował o różnych możliwościach wybrania rozmowy z konsultantem, w zależności od tematu rozmowy. Połączono mnie z działem sprzedaży. Na połączenie czekałem około pięciu minut. Pracownik odbierając telefon przedstawił się i zapytał, „W czym mogę pomóc?". Poinformowałem, w jakim celu dzwonię. Pracownik poprosił mnie o moje dane identyfikacyjne oraz nr klienta. Po podaniu pracownik przestawił mi swoje oferty promocyjne, w zależności, jaki pakiet chciałbym zakupić. Pracownik wysławiał się jasno i konkretnie. Był grzeczny i uprzejmy. Na moje wątpliwości zawsze miał argument, aby mnie przekonać do zakupu usług. Na koniec rozmowy pracownik zapytał, czy może mam jeszcze jakieś dodatkowe pytania. Zapewnił mnie, że jak będę miał wątpliwości to zawsze mogę zadzwonić na infolinię i zostanie mi udzielona profesjonalna odpowiedź. Podziękowałem za rozmowę. Pracownik życzył miłego dnia.