Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Podczas poprzedniego kontaktu z infolinią nie umiałem podjąć decyzji w związku z tym umówiliśmy się na kontakt w dniu dzisiejszym. Kontakt miał być wykonany ze strony UPC. Zastrzegłem jednak że mogę nie być w stanie odebrać tel i wówczas poproszę o tel o innej godzinie. Po 16-stej został wykonany pierwszy tel którego nie odebrałem. Po około 40-stu minutach Pani wykonała kolejny tel którego również ie odebrałem. Trzeci tel wykonany po 17-stej udało mi się odebrać. Pani przedstawiła się z imienia i nazwiska i przypomniała mi w jakiej sprawie do mnie dzwoni. Zapytała mnie czy udało mi się podjąć decyzję. Kiedy usłyszała że nie zdecydowałem się na podpisanie umowy z UPC Pani w bardzo miły sposób pożegnała się ze mną życząc mi miłego dnia.