Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: bonito.pl
Treść opinii: Zgodnie z informacją umieszczą przy produkcje w odniesieniu co do czasu realizacji zamówienia we wtorek otrzymałam sms na podany podczas jego składania numer telefonu iż jest ono gotowe do odbioru. Na następny dzień pojechałam więc po zamówioną książkę, wcześniej zapoznawszy się z jego lokalizacją która bardzo dokładnie podana jest na stronie księgarni internetowej bonito, z opisem jak i czym dojechać Sam lokal, choć niewielki jest bardzo przestrony. Po lewej stronie od wejścia są postawione czerwone krzesełka visa dziw jest ustawiony stolik z komputerem, pośrodku stanowisko kasowe za którym stoi niski regał w jasnym kolorze. Ścianę po prawej stronie zajmuje regał z książkami które są dostępne od ręki (bez konieczności ich wcześniejszego zamawiania przez stronę internetową).aranżację punktu uzupełniają dekoracje świąteczne, regał przyozdobiony jest zielonymi gałązkami choinki, na regałach po obu stronach stanowiska kasowego stoją słomkowe koziołki. Mimo śniegu i błota na zewnątrz terakota na podłodze jest czysta. Bardzo miła młoda dziewczyna po obsłużeniu Pani która również odbierała swoje książki przywitała mnie, szybciutko odnalazła moje zamówienie, wydała bez problemu resztę. Na koniec pożegnała mnie, zaprosiła ponownie i złożyła świąteczno noworoczne życzenia. Tak więc moja pozytywna opinia o tej firmie po kontakcie bezpośrednim została jak najbardziej utrzymana. Zamówienie zostało szybko zrealizowane, komunikacja bardzo dobra, a obsługa w punkcie stacjonarnym miał i fachowa. Polecam . www.bonito.pl