Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: W dniu dzisiejszym skontaktował się ze mną agent ubezpieczeniowy PZU w celu umówienia się na wizytę przedłużającą polisę ubezpieczenia mieszkania. Agent na początku naszej rozmowy przedstawił się i zapytał, czy w tej chwili mogę rozmawiać. Poinformował mnie, iż osoba, u której wcześniej ubezpieczałem mieszkanie niestety już nie współpracuje z firmą, a od niej otrzymał bazę danych. Po odpowiedniej weryfikacji, czy pracownik jest faktycznie pracownikiem PZU umówiłem się na wizytę. Jednak zanim zakończyłem rozmowę poprosiłem o przedstawienie przez telefon krótkiej analizy ubezpieczenia> pracownik po około trzech minutach przedstawił mi kosztorys przez telefon. Poprosiłem o inną kwotę, ponieważ ta była wyższa od bieżącej. Pracownik przekalkulował i powiedział, że otrzymam od niego 10% ekstra zniżki. Umówiłem się na wizytę. Pracownik po ponownym powtórzeniu terminu wizyty wraz z godziną, podziękował za rozmowę. Głos agenta ubezpieczeniowego był bardzo miły, ciepły i wyraźny.