Opinia użytkownika: Paweł_520
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Kontakt ze sklepem w bardzo gorącym okresie przedświątecznych zakupów, mnóstwo ludzi kupujących i równie dużo osób starających się o kredyt na zakup sprzętu. Towar zamówiłem poprzez stronę internetową, bardzo przejrzystą i czytelną, sprzęt odebrałem po kilku dniach w wybranym przez siebie sklepie o czym zostałem powiadomiony w osobnym e-mailu. Według mnie, w tym okresie sprzedawców było zbyt mało w stosunku do ilości kupujących i wyrażających chęć zakupu. Mnie obsługiwał młody, bardzo sympatyczny pan, który w odróżnieniu od innych pracowników był uśmiechnięty i swoją postawą rozluźniał nieco napiętą atmosferę świątecznych zakupów. Sprzęt wydany w przeciągu kilku minut. Towar na półkach był bardzo dobrze rozlokowany, wręcz intuicyjnie można poruszać się między półkami. Dwaj pracownicy kiedy wchodziłem z dzieckiem do sklepu, rozmawiali o czymś i jeden z nich głośno użył słowa powszechnie uznawanego jako nieprzyzwoite, zauważył że słyszałem tę wypowiedź po czym grzecznie przeprosił. Ogólnie miłe wrażenie sklepu, mają bardzo duży asortyment. Do tego w okresie w którym byłem panował straszny mróz, sklep ogrzewany był przez dodatkowe grzejniki elektryczne, dobra rzecz ale przy moim ruchliwym dziecku bałem się że może przez przypadek dotknąć gorącego miejsca.. Powinno być jakoś zabezpieczone.