Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ford
Treść opinii: Udałem się do salonu Ford w celu zapoznania się z ofertą na nowy pojazd. Z zewnątrz salon miał bardzo czyste i lśniące witryny z czystymi nalepkami informującymi o rabatach na auta z 2009 roku. Drzwi wejściowe do salonu były czyste i zadbane. Po Obejściu Sali wystawowej po około 5-7 minutach podszedł do mnie pracownik salonu. Pracownik ubrany był bardzo elegancko, był ogolony, uczesany i dobrze pachniał. Również pracownik miał przypięty identyfikator. Początkowo pracownik zbadał moje potrzeby zadawał kilka pytań otwartych, które uzupełniał poprzez pytania zamknięte, aby doprecyzować i jak najdokładniej zbadać moje potrzeby. Następnie pracownik bardzo dokładnie opowiedział mi o modelu, który, mnie interesuje. Przedstawił mi, co najmniej trzy zależy pojazdu. Bardzo podkreślał na bezpieczeństwo pojazdu – w szczególności dzieci. Ponadto pracownik zaproponował mi również jazdę próbną pojazdem demonstracyjnym i zaoferowano mi ciekawą cenę za wybrany model. Kończąc powiedziałem, że jeszcze muszę przemyśleć temat i wspólnie z żoną porozmawiać i podjąć decyzję. Poproszono mnie o dane kontaktowe, aby pracownik po dwóch dniach mógł się ze mną skontaktować. Po upływie 2 dni zadzwoniono do mnie z pytaniem czy zdecydowałam się na ten model, czy może potrzebuję jeszcze trochę czasu. Bardzo miło.