Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Skoda
Treść opinii: Dzwoniłem do serwisu potwierdzić termin wizyty. Po wybraniu numeru do serwisu usłyszałem automat informujący, do kogo się dodzwoniłem oraz o tym, iż wszystkie rozmowy są nagrywane. Jeśli nie wyrażam na to zgodę to należy przerwać połączenie. Odebrał pracownik przedstawiając się dość wyraźnie, a następnie zadał pytanie "Wczym mogę pomóc?" Poprosiłem o potwierdzenie w dniu jutrzejszym przybycia pojazdem na serwis. Pracownik po zapytaniu o numer rejestracyjny, sprawdził w systemie i potwierdził godzinę. Zrobił to szybko, sprawnie i bez żadnych dodatkowych szczegółów. Ponadto kończąc rozmowę pracownik zadał pytanie "czy mogę jeszcze w czymś pomóc?". Podziękowałem. Pracownik zaprosił mnie na jutrzejszą wizytę i podziękował za rozmowę. Bardzo miło i sympatycznie.