Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: W dniu dzisiejszym w trakcie odwiedzin w CH Auchan Hetmańska udałem się do przedstawiciela Cyfrowego Polsatu, firmy PPHU MAG M. G.. W trakcie moich odwiedzin w punkcie przebywała jedna pracownica. Była to młoda kobieta w wieku ok. 25 lat szczupłej budowy ciała, szatynka, włosy proste do szyi. Po podejściu do lady poczekałem chwilę ale pracownik nadal nie zwracał na mnie żadnej uwagi. Po powitaniu przeze mnie pracownika, pani nawet nie wstała od krzesła i ciągle wpatrywała się w monitor komputera. W związku z tym, że kończy mi się umowa z Cyfrowym Polsatem zapytałem pracownicę czy może mi przedstawić ofertę lojalnościową na kolejny okres. Pracownik patrząc w monitor zapytał jedynie czy wysłałem już swoje wypowiedzenie. Poprosiłem o sprawdzenie jego statusu, czy dotarło i czy zostało zarejestrowane i nadal nalegałem aby przedstawiono mi nową ofertę a być może wycofam to wypowiedzenie. Pani stwierdziła, że nie może mi w żaden sposób pomóc lub spróbować rozwiązać mój problem i poradziła abym dzwonił sam na infolinie Cyfrowego Polsatu. Odniosłem wrażenie, że zakłócałem jedynie jej spokój. Zauważyłem, że zupełnie inne jest podejście osób pracujących w punktach obsługi w trakcie pozyskiwania nowych klientów i zmienia się z czasem pojawiania się problemów po ich stronie.