Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Jeszcze tego samego dnia tj 24.06.2009 r., po rozmowie z konsultantem w oddziale gołdapskim oraz po zgłoszeniu szkody w infolinii PZU, w godzinach wieczornych odezwał się do mnie mobilny ekspert pan J. M. z propozycją spotkania i załatwienia formalności w dniu 26.06.2009 r. w miejscu mojego zakwaterowania tj. ok. 15 km od Gołdapi. Byłem zaskoczony szybkością kontaktu, zasobem wiedzy na temat mojego problemu oraz ujmującym sposobem bycia tego człowieka. Zgodziłem się na spotkanie i tak jak umówiliśmy się telefonicznie w ustalony miejscu i czasie doszło do spotkania. Konsultant po przedstawieniu siebie oraz planu spotkania przystąpił do oględziny mojego samochodu, wykonania zdjęć oraz zanotowania swoich obserwacji. Następnie spytał czy może zadać jeszcze kilka pytań potrzebnych do uzupełnienia informacji nt. wydarzenia w wyniku którego powstała szkoda. W dalszej kolejności ku mojemu zaskoczeniu (pozytywnemu) zaproponował kalkulację likwidacji szkody przy wykorzystaniu programu komputerowego. Po wygenerowaniu jej zapytał czy zgadzam się ze sposobem likwidacji szkody oraz z wysokością przyznanego odszkodowania. Po wyrażeniu mojej zgody, podpisaliśmy niezbędne dokumenty. Od tego mmomentu miałem czekać na potwierdzenie pisemne, które jak się później okazało było czystą formalnością, ponieważ cała dokumentacja wykonana podczas tego spotkania była bez zarzutu. Wszystko odbyło się w miłej, spokojnej atmosferze w ciągu niemalże godzinnego spotakania. Byłem pod dużym wrażeniem, czym nie omieszkałem się podzielić ze znajomymi.