Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W związku ze zdarzeniem drogowym, dotarłem do najbliższego oddziału PZU, który znajdował się w Gołdapi. Mimo moich negatywnych doświadczeń związanych z likwidacją szkody, zostałem mile zaskoczony sposobem i czasem obsługi. Musiałem trochę poczekać na swoją kolejkę, ale zostałem o tym wcześniej uprzedzony, ponieważ byli przede mną umówieni już klienci. Gdy przyszła moja kolej, w spopkojnej atmosferze, konsultant zebrał wszystkie potrzebne informacje i zaproponował dalsze kroki działania. Ponieważ byłem na urlopie przedstawił kilka wariantów zlikwidowania szkody tak, abym mógł wybrać dla siebie optymalny. Zostałem np. poinformowany, że samochód powinien być najpierw obejrzany przez eksperta "od ręki" w Ełku (50 km od Gołdapi), w Gołdapi, ale następnego dnia lub w miejscu gdzie przebywałem na urolpie. Wybrałem tę ostatnią opcję. Ponieważ sprawa dotyczyła przedniej szyby, podpowiedział, że w sytuacji gdybym wybierał się w dalszą trasę, najlepiej będzie udać się do najbliższego serwisu wymieniającego uszkodzone szyby, a formalności z PZU załatwić zaocznie tzn. zgłosić zajście do infolinii oraz wykonać dokumentację fotograficzną deklarując pomoc w tejże kwestii. Byłem zaskoczony takim podejściem do rozwiązania mojego problemu. Ponieważ nie wybierałem się w trasę zdecydowałem, iż poczekam na eksperta w miejscu wypoczynku. Byłem ciekawy czy w dalszych etapach również spotkam się z takim standardem obsługi