Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marek_321

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Odwiedziłem dziś po blisko 3 latach Biuro Obsługi Klienta PZU w Gnieźnie. Nadal nie ma przy budynku parkingu dla klientów, BOK mieści się przy targowisku miejskim, więc znalezienie wolnego miejsca w godzinach szczytu graniczy z cudem. Po wejściu do budynku stwierdziłem że w budynku przeprowadzono remont i przeorganizowano stanowiska obsługi interesantów. Prawdobodobnie wymieniono też niektórych pracowników, gdyż wśród personelu nie zauważyłem podstarzałych pań sprzed kilku lat. Niestety jednak kolejek nie zlikwidowano. Aby dowiedziec się czegoś lub coś załatwic, nadal trzeba "odstac swoje". Nie miałem niestety zbyt dużo czasu, aby długo rozmawiac z doradcą, kolejka za mną rosła, dowiedziałem się jednak paru rzeczy. Jakosc obsługi znacznie się podniosła, pan który mnie obsługiwał odpowiadał na moje pytania szybko, rzeczowo i nie zauważyłem mimo oblegających go tłumów, że ta praca go męczy (zdarzało się to nader często pracownikom PZU podczas moich wizyt w tej firmie kilka lat wcześniej). Dowiedziałem się jeszcze, że PZU ma obecnie niższe, bardziej konkurencyjne stawki OC ubezp. komunikacyjnych i że firma honoruje zniżki przyznane w innych towarzystwach. Nie wiem, na ile i czy faktycznie sytuacja z ubezpieczeniem OC się poprawiła, gdyż ostatnie OC, jakie płaciłem PZU wygasło w lutym 2007 r. Mam niestety niemiłe skojarzenia z tą firmą z tego okresu (wysokie stawki, niemiła obsługa, kolejki, problemy z honorowaniem zniżek). Ponieważ jeżdżę samochodem dośc długo, zdecydowałem się wtedy przenieśc ubezpieczenie OC do MTU, gdzie płace do dziś niższą stawkę (otrzymałem wszystkie zniżki), niż proponowano mi w PZU. Pomimo wielu uprzedzeń daję jednak PZU mały plus za jakosc obsługi, może ta firma faktycznie chce wreszcie służyc klientom.