Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Będąc zainteresowanym zmianą dostawcy usług multimedialnych zadzwoniłem do ww firmy. Już na wstępie zostałem poinformowany że czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi od 20 do 25 minut. Na szczęście w tle słychać muzykę która choć trochę umila czas oczekiwania. Po ponad 20 minutach oczekiwania udało się połączyć z konsultantem który w sposób zrozumiały i miły przedstawił mi ofertę firmy. Kiedy zapytałem Pana o dostępne stacje radiowe Pan miał trochę problemu z odnalezieniem takiej informacji ale się udało. Poprosiłem Pana o podanie mi adresu najbliższego biura gdzie mogę sfinalizować transakcję. Pan podał mi adres natomiast nie posiadał informacji w jakich godzinach biuro jest czynne. Na zakończenie naszej rozmowy Pan zaprosił mnie do kontaktów z infolinią w przypadku pytań lub wątpliwości.