Opinia użytkownika: marti
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Poszłam do punktu obsługi klientów w sprawie wydania zaświadczenia o korzystaniu z polisy OC w towarzystwie PZU. Pani konsultantka zorientowała się widocznie że z tym lub innym autem zamierzam udać się do innego ubezpieczyciela i od razu zmieniła ton wypowiedzi i swoje podejście do mnie, co nie było sympatyczne. Kazała mi uzupełnić kilka dokumentów, m.in. podanie o wydanie zaświadczenia (!!) i otrzymałam potrzebny mi dokument. Jednakże wychodząc z budynku zauważyłam pewną nieścisłość. Okazało się bowiem, że zaświadczenie mówi, że nie posiadam ciągłości ubezpieczenia przez cały okres, co było sytuacją niemożliwą, ponieważ bardzo terminowo dokonuje opłat. Pani rozpoczęła sprawdzanie w bazie. Trwało to bardzo długo, radziła się innego pracownika i razem doszli do wniosku, że to albo nieterminowo zaksięgowane były pieniądze, stąd ta kilkudniowa rozbieżność, albo po prostu system nie rozpoznał właściwie "bibliotek z archiwum" i dlatego jest ta kilkudniowa luka. I na tym zakończyło się wyjaśnianie. Poinformowano mnie że nic się teraz z tym nie da zrobić, bo było to chyba 3 lata temu i teraz ta luka nie ma już wyjaśnienia. A dla mnie to właśnie było sprawa priorytetową, ponieważ mi właśnie chodziło o zaświadczenie o ciągłym, nieprzerwanym korzystaniu z polisy OC w PZU.