Opinia użytkownika: Greg101
Dotycząca firmy: Citroen
Treść opinii: Samochód odstawiłem do serwisu poprzedniego dnia, aby ułatwić przeprowadzenie diagnozy usterki w układzie zawieszenia, na porannej zmianie warsztatu serwisowego. Wieczorny dojazd do stacji jest dużym ułatwieniem zwłaszcza w dzielnicy mocno zakorkowanej w godzinach szczytu komunikacyjnego. Citroen C3 , własność mojej małżonki był w tym serwisie bardzo dobrze obsługiwany w ramach zleceń gwarancyjnych i mam zaufanie do obsługi Serwisu. Aktualna naprawa dokonana została bardzo profesjonalnie, samochód został umyty i skontrolowany wnikliwie po naprawie. Otrzymałem fakturę nr 3825/1P/2009 i wyjechałem jak zwykle zadowolony z obsługi w tej stacji. Obsługą biura zajmował się wtedy Pan K.. Bardzo grzeczny i uprzejmy pracownik stacji. Myślę, że bardzo dobrze zorganizowaną stację serwisową należy polecać wszystkim użytkownikom Citroenów w Polsce. Dodać należy również odpowiednią informację i kontakt bieżący z klientem w trakcie dokonywania naprawy. Posiadacz auta jest na bieżąco informowany telefonicznie o przebiegu serwisu i przewidywanym koszcie naprawy.