Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Postanowiłem przedłużyć polisę OC na kolejny rok. Kilka dni wcześniej otrzymałem pocztą gotowy druk wpłaty ale nie zabrałem go z sobą. Będąc w okolicy Agencji wszedłem, nie było kolejki, rozpocząłem rozmowę. W jednym punkcie przyjmował Pan G. (Generali) oraz Pani A. (PZU). Miejsce obsługi wyglądało czysto, było kilka krzesełek dla klientów czekających w kolejce, chwilowo pustych. Pani A. była uprzejma i kompetentna, poprosiła o dotychczasową polisę, obliczyła składkę i w ciągu 7 minut (z zegarkiem w ręku) sprawa została pozytywnie załatwiona. Jedyny minus to to, że polisa była droższa niż rok temu. Nie byłem sprawcą żadnej szkody. No cóż, trudno, LINK4 przy rozmowie telefonicznej i tak zaoferował wyższą składkę.