Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Ze względu na odległość, częściej odwiedzałam franczyzowy oddział Getin Banku niż ten, przy ul. Żeromskiego. Więcej tego nie zrobię. Obsługujące Panie są niekompetentne. Dwukrotnie miałam problem z załatwieniem formalności, z którymi nie było żadnych problemów w oddziale przy ul. Żeromskiego. Jedna z Pań z oddziału przy ul. Chrobrego z lekceważeniem zwraca się do klienta. Co więcej, nieustannie ingeruje w pracę młodszej Pani, którą poprawia i wytyka błędy. Raz byłam nawet świadkiem sporu, który wyniknął między nimi. Podczas ostatniej wizyty w tymże oddziale Pani powiedziała, że nie może wypłacić mi pieniędzy, gdyż nie znałam pinu do karty, której do niczego nie używałam ( otrzymałam ją opcjonalnie, miała służyć do obsługi konta przez pracownika banku, nie mylić ze zwykłą kartą płatniczą ). Ponieważ karty nie używałam nigdy, pinu nie pamiętałam. Pani zaczęła czynić uwagi, że ów pin powinnam pamiętać lub przynajmniej zapisać w telefonie. Zawiedziona, spróbowałam wypłacić pieniądze w innym oddziale - nikt nawet nie pytał czy posiadam kartę - wystarczył dowód. Niestety, chociaż oddział przy ul. Chrobrego jest niewielki - jedno stanowisko, skutecznie zniechęca mnie do korzystania z usług Getin Banku.