Opinia użytkownika: Marta_702
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Jestem klientką hipermarketu Auchan w Nowej Wsi k. Częstochowy. Jest to moim zdaniem jedyny hipermarket, w którym praktycznie obowiązuje zasada UDD+ (uśmiech, dzień dobry, dziękuję, do widzenia, plus własna inicjatywa). Kasjerki zatrudnione w Auchan prezentują wyższą kulturę niż w innych hiper – i supermarketach. Są schludnie ubrane w białe koszulki i granatowe spodnie bądź spódnice. Posiadają identyfikatory ze swoim imieniem. Jak wspomniałam starają się mówić każdemu klientowi dzień dobry, dziękuję i do widzenia. Niektóre dodają coś od siebie np. miłego dnia lub zapraszamy ponownie itp. Ostatnio byłam w Auchan kilka dni przed świętami. Zauważyłam, że pojawiło się wiele nowych kasjerek (zawsze tak się dzieje w okresie przedświątecznym, ponieważ jest większy ruch i stali pracownicy nie wystarczają). Ustawiłam się więc w kolejce do jednej z nowych kasjerek, aby sprawdzić jej przygotowanie do tej pracy. Kasjerka była bardzo miła i gadatliwa, jednak gdy przyszło do przyjęcia bonów świątecznych od klienta, który był przede mną, kompletnie się pogubiła. Nie wiedziała, czy dane bony przyjmuje się w Auchan, poprosiła o pomoc liniową, następnie miała problem z zeskanowaniem tychże bonów, a na koniec nie wiedziała ile powinna wydać reszty klientowi, który zdążył się już dawno doliczyć tego w pamięci. Tak więc osoby zatrudnione w okresie przedświątecznym są niedokładnie przygotowane, choć na pewno są dużą pomocą w tym czasie