Opinia użytkownika: Marta_702
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Jestem klientką ING Banku Śląskiego w Częstochowie, przy ul. 11 Listopada. Ogólnie jestem zadowolona z obsługi banku. Pracownicy są uprzejmi, czysto ubrani i stwarzają pozytywną atmosferę w banku. Nawet w nerwowych momentach, gdy klient nie rozumie danego zagadnienia, o które pyta, pracownik ING z uśmiechem i w przystępny sposób stara się wszystko wytłumaczyć. Jestem jednak zawiedziona z jednego powodu. Otóż bardzo nie podoba mi się to, że nie zwraca się uwagi na osoby, które powinny być obsługiwane bez kolejki np. kobiety w widocznej ciąży. Sama wiem, jak to jest, gdy trzeba z dużym brzuchem stać w długiej kolejce i nikt nawet nie pomyśli, aby przepuścić kobietę bez kolejki. Gdy byłam w ciąży to naprawdę nie miałam ochoty wszędzie prosić się o obsługę poza kolejką. Uważam, że pracownicy urzędów, sklepów, banków i innych instytucji powinni bardziej zwracać na to uwagę i sami proponować obsługę bez kolejki kobietom w widocznej ciąży i innym osobom, którym się to należy.