Opinia użytkownika: Marta_702
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Carrefour to supermarket, który odwiedzam dość często. W tym sklepie, w którym ja bywam nie podoba mi się kilka rzeczy. Po pierwsze - zawsze, bez względu na długość kolejki, czynna jest tylko jedna kasa. Druga jest otwierana tylko wtedy, gdy klienci sami głośno się tego domagają (stojąc już do połowy regałów). Po drugie kasjerka powinna zajmować się obsługą klientów w jednym miejscu a nie biegać ze zwykłej kasy na kasę alkoholową, gdy i tu i tu w danym momencie są klienci. To mija się z celem, ponieważ i jedni i drudzy wtedy czekają a ona jest zabiegana i niezadowolona. Powinny być dwie osoby – jedna na zwykłej kasie a druga na alkoholowej. Poza tym kultura większości kasjerek pozostawia wiele do życzenia. Byłam świadkiem, gdy kasjerka przechodząc między regałami skubnęła sobie kilka winogron i bez zażenowania je zjadła. Ta sama kasjerka bez żadnego skrępowania je na kasie, podczas obsługi klientów, nie mówi ani dzień dobry, ani dziękuję, ani do widzenia (może dlatego, że ma pełne usta). Z kolei inne kasjerki odbierają telefon przy kasie podczas obsługi klientów.