Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Bank PeKaO S.A. wprowadził opłatę za korzystanie z karty bankomatowej "Opłata za obsługę karty - 2,98 PLN". Zgodnie z regulaminem tegoż banku jeśli posiadacz karty w ciągu miesiąca dokona co najmniej 4 ( czterech ) transakcji bezgotówkowych kartą opłata zostanie obniżona do 0,98 PLN. W listopadzie br. mimo dokonania przeze mnie płatności powodujących obniżenie opłaty, potrącono mi z konta opłatę 2,98 PLN. W celu wyjaśnienia - skorygowania tej zawyżonej opłaty udałem się do II Oddziału banku w Krakowie. Odczekałem w dość długiej kolejce, dowiedziałem się jednak, że aby dokonać poprawki salda na moim koncie muszę wnieść pisemną reklamację do banku PeKaO S.A. Opuściłem więc stanowisko obsługi, napisałem wniosek - reklamację i po ponownym odczekaniu w kolejce złożyłem reklamację. Znając życie, reklamacja zostanie rozpatrzona w regulaminowym czasie, być może zostanę przeproszony, zastanawiające jest jednak dla mnie czy tak oczywiste, udokumentowane wyciągiem z konta, pomyłki, nie mogą być sprostowane przez pracownika obsługi klienta. Cały ten długi proces reklamacyjny dotyczy kwoty 2,00 PLN. Uważam, że koszt listu z odpowiedzią na reklamację pochłonie prawie całą kwotę roszczenia. Doliczyć do kosztów należy też czas pracowników banku spędzony na rozpatrywaniu tego typu reklamacji oraz czas klientów banku PeKaO S.A. Jestem zażenowany, że w ten sposób muszę naprawiać pomyłki pracowników banku PeKaO S.A.