Opinia użytkownika: Dorota_389
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Z miesiącem wrześniem 2009 kończyła mi się umowa z Neostradą i skusiłam się na telefoniczne namowy ze strony NETII. Okazało się , że kontakt z nimi był doskonały tylko do momentu podpisania umowy. Później wszystko szło pod górkę. Po 1) Zaproponowano mi 4MB w cenie 2MB ale umowa, którą przywiózł kurier miała zaznaczone 2MB. Oczywiście wykonałam telefon - poinformowano mnie że to standard, tak tylko napisane a ja i tak otrzymam 4 MB. Otrzymałam 4MB dopiero 17 grudnia po wykonaniu wielu, wielu telefonów, reklamacyjnych. Po 2) poinformowano mnie że wystarczy ruter za 30 zł i mogą działać na nim 3 komputery - nie działały. Wykonaliśmy z synem informatykiem mnóstwo telefonów do NETII - a trzeba przyznać, ze nie znam innej firmy, do której tak o kontakt - rozmawialiśmy z wieloma osobami nie mającymi pojęcia o niczym, i machnęliśmy już ręką na otrzymany ruter i zamówiliśmy nowy ( prawdę mówiąc siostrzeniec pracujący niegdyś w tej firmie podpowiedział mi adres gdzie należy pojechać i zostawić podanie do szybkiego załatwienia ). Otrzymaliśmy go w miarę szybko. OK. Ale to nie koniec. Po 3) Po 2 miesiącach zepsuł się aparat telefoniczny - prezent od NETII. 2 grudnia dostałam wiadomość e-mailem ( ponieważ juz nie mam cierpliwości dzwonić godzinami do NETII i wysyłam e-maile) , ze w ciągu najbliżych dni dostanę nowy aparat. Zaraz mija miesiąc. Nikomu nie życzę żeby musiał coś załatwiać z NETIĄ. Internet działa dobrze - to duży plus ale jakikolwiek problem z nimi urasta do koszmarnych rozmiarów i rozbija się o niesamowite utrudnienia w kontaktach telefonicznych ; albo nie można się dodzwonić albo przełączają i trzeba czekać po pół godziny albo w ogóle rozłącza . I spotkaliśmy z synem tylko dwa razy na prawdę kompetentne osoby ( z działu technicznego) chcące i próbujące pomóc. Reszta to koszmar. Oczywiście w odpowiedzi na reklamacje odpisywano że wszystko jest OK. A przecież nagrywają rozmowy i łatwo można sprawdzić, kiedy klient ma rację.