Opinia użytkownika: Dariusz_271
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Kontak z infolinią grupy PZU z osobami odpowiedzialnymi za likwidacje szkód w transporcie drogowym. Osoba zatrudniona na w/w stanowisku nie posiadała wiedzy, która pozwoliłaby mnie usatysfakcjonować. Konkretnie chodziło o samochód zastępczy (sposób pozyskania go, obwarowania z tym związane). Pierwotnie Pani telefonistka twierdziła, że muszę napisać list w tej sprawie do siedziby PZU, a oni mają 14 dni na podjęcie decyzji i poinformowania mnie o tym, czy przyszługuje mojej osobie (poszkodowanej w wyniku wypadku samochodowego). Po głebszej analizie i dociekliwości, ta sama Pani stwierdziła, że jednak można zrobić to szybciej, poprosiła mnie ponownie o wszystkie moje dane (otrzymała je pare minut wczesniej, gdyż zgłaszałem szkodę), i stwierdziła, że musi to przekazać osobie kompetentnej (likwidator szkód), który miał sie ze mną skontaktować telefonicznie w ciągu 24 godzin. Po 3 dniach ciszy, zadzwoniłem ponownie, kolejna Pani telefonistka zapierała się że nie ma takiej możliwości, ażeby nikt się ze mna nie skontaktował. Przeprosiła za zaistniała sytuację i poprosiła mnie o moje dane i nr szkody. Po raz 2 obiecano mi kontakt ze strony likwidatora szkód, mamy 26 grudnia i do chwili obecnej wciąż cisza ze strony PZU, biorąc pod uwagę możliwość pozyskania 2 samochodu zastępczego z prywatnego źródła za własne pieniądze, wybrałem własnie tą opcję, gdyż nie jest warte to uniżania się i proszenia o coś, co jest przez tą firmę gwarantowane.