Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.

Treść opinii: Szukając banku, gdzie mogłabym wpłacać pieniądze przez kilka miesięcy bez kosztów prowadzenia rachunku, dodatkowych opłat za prowadzenie czy wypłatę w dowolnym momencie pieniędzy. Wszystkie banki oferują w ramach cross-sellingu pakietowe oferty. Ze wszystkich ofert proponowana przez EFG była najkorzystniejsza. Po wejściu do Banku oprócz mnie była jeszcze jedna osoba. Zostałam poproszona do stanowiska gdzie powiedziałam w jakiej sprawie przyszłam i czego oczekuję. Przedstawicielka Banku zaproponowała mi otwarcie rachunku bez dodatkowych kosztów za prowadzenie. Mogę wpłacać na rachunek pieniądze w dowolnym czasie i raz w miesiącu bezpłatnie wybierać w razie potrzeby. Zostałam poinformowana o stopach procentowych, które są korzystne. Dostałam "Tabelę Oprocentowania rachunków bankowych dla Klientów Indywidualnych w Polbank EFG" i "Tabelę Opłat i Prowizji rachunków bankowych prowadzonych dla Klientów Indywidualnych w Polbank EFG" (poprosiłam o nie). Pracownik Banku pomógł mi odszukać dane, które mnie dotyczyły zakreślając je. Po wydrukowaniu umowy miałam czas na zapoznanie się z nią, a na pytania związane z przedstawioną umową dostałam odpowiedzi i wskazano mi gdzie mam szukać odpowiedzi na pytania w załączonych dokumentach. Po wydrukowaniu wszystkich dokumentów i załatwieniu formalności zostałam poproszona o podejście do kasy, gdzie sfinalizowałam całą operację. Dowiedziałam się, jakie mam oprocentowanie i że odsetki naliczane są codziennie w dni robocze. Sobota i niedziela to dni nieksięgowe, więc odsetki dopisane zostaną fizycznie w poniedziałek. Ułatwieniem jest, że na koniec każdego miesiąca obrachunkowego dostaję bezpłatny wydruk do domu. Dodatkowym plusem jest brak opłat za prowadzenie rachunku, możliwość wypłacenia raz w miesiącu (bez opłat) i brak opłat przy wypłacie całej sumy. Rachunek mogę zlikwidować lub zachować bez opłat. Na moje konkretne i dość trudne pytania dostałam odpowiedzi. W trakcie obsługiwania pracownik Banku odpowiedział innej klientce (prawdopodobnie stała klientka), że jeszcze nie została jego sprawa załatwiona i zaproponował podejście do innego stanowiska, gdzie będzie od razu obsłużony. Gdyby nie to, że musiałam podpisać bardzo dużo dokumentów w dwóch egzemplarzach, to oceniłabym wyżej jakość obsługi oraz ofertę Banku. Uważam, że procedura mogłaby być bardziej uproszczona. Jak na mój gust za dużo papierowych dokumentów. Obsługa była sprawna, rzetelna i konkretna. Szkoda tylko, że nie mogłam w jednym okienku załatwić wszystkiego. Ogólnie dobre wrażenie. Nie musiałam czekać. Widać, że pracownicy Banku starają się profesjonalnie wykonywać swoją pracę i dbają o klientów starając się skrócić maksymalnie czas. Nawiązują długofalowe kontakty z klientami. Polecam ten bank, jeśli ktoś chce oszczędzać nawet niewielkie kwoty. Najważniejsze, że nie marnuje się czasu na stanie w kolejkach i sprawnie załatwi się swoją sprawę, a oferta jest bardzo atrakcyjna w porównaniu z innymi bankami.