Opinia użytkownika: beata2701
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Zjawiłam się w PZU, aby przedłużyć ubezpieczenie grupowe ubezpieczeniem kontynuowanym indywidualnie. Zwolniono mnie z pracy w ramach restrukturyzacji (zwolnienia grupowe), a na mocy specjalnej umowy zawartej między moim byłym pracodawcą a PZU, miałam prawo do kontynuacji ubezpieczenia. Niestety Pan do którego stanowiska trafiłam, nie miał pojęcia co zrobić, więc odesłał mnie do swojej współpracownicy. Trochę trwało zanim Pani, która miała mnie obsłużyć wreszcie usiadła i łaskawie się mną zajęła. Tak samo jak jej kolega, nie wiedziała co zrobić, ale przynajmniej zadzwoniła do swojej Centrali i dowiedziała się, jakie dokumenty ode mnie są jej potrzebne i gdzie ma je wysłać. Mam nadzieję, że moje koleżanki, które były w sytuacji takiej jak ja, nie musiały już tak długo czekać, a ich obsługa przebiegła sprawniej.