Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jakub_85

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Dnia 23 grudnia zadzwoniłem na infolinię PZU pod numer 801 102 102. Chciałem uzyskać szczegółowe informacje na temat ubezpieczenia dla całej mojej rodziny. Szczegółowo chodziło o ubezpieczenie mnie, moje żony oraz naszego dziecka. Po zgłoszeniu się pracowniczki, podała jedynie nazwę firmy PZU nie przedstawiając się. Po głosie od razu dało się jednak poznać, że rozmawiam z kobietą. Pracowniczka zapytała : W czym mogę pomóc ? Przedstawiłem jej w krótki sposób w jakim celu dzwonię. Pracowniczka powiedziała, że jako tako nie ma jakiś bardzo atrakcyjnych ofert ubezpieczenia dla całej rodziny. Twierdziła, że wykupienie kompleksowego ubezpieczenia dla wszystkich, nie spowoduje obniżenia kosztów. Zapytała, czy może także chciał bym ubezpieczyć samochód. Odpowiedziałem jednak, że interesuje mnie ubezpieczenie członków mojej rodziny, a nie samochodu. Po tych słowach pracowniczka w bardzo, krótki sposób powiedziała jakie ubezpieczenia zdrowotne może mi zaproponować, nie wspominała jednak o pozostałych osobach. Omówiła ubezpieczenie NNW indywidualne, a także ubezpieczenie majątkowe. Zapytana ponownie przeze mnie, a co z resztą rodziny? Powiedziała, że istnieją np. ubezpieczenia na wypadek śmierci małżonki lub dziecka, albo że warto zapoznać się z ubezpieczeniem Uśmiech Dziecka. Pracowniczka sprawiała wrażenie osoby bardzo słabo przeszkolonej. Widać było, że nie wie jaki rodzaj ubezpieczenia będzie dla mojej rodziny najlepsze. Nie potrafiła podawać żadnych argumentów, które mogły by mnie przekonać do konkretnego rodzaju ubezpieczenia. Nie wykazywała zaangażowania, aby sprzedać mi jakikolwiek produkt ubezpieczeniowy. Na koniec rozmowy pracowniczka powiedziała, że najlepiej będzie jak zapozna się ze wszystkimi ubezpieczeniami na stronie internetowej i dopiero wtedy jak sam już coś wybiorę skontaktuję się z ich firmą. Niestety okazało się, że pracowniczka infolinie nie była zbyt pomocna. Nie pomogła mi w żaden sposób w rozwiązaniu mojej sprawy. Choć przez całą rozmowę starał się być uprzejma i miła, nie udało się w ten sposób zamaskować jej niekompetencji.