Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Na dzień dzisiejszy nie mam żadnych kontaktów z PZU.Moje spostrzeżenie dotyczy okresu,kiedy jeszcze miałam wykupioną polisę na auto właśnie w tej placówce- 2 lata temu-rok 2007...Jestem szczęśliwą posiadaczką opla,auto ma już swoje lata,ale jest w bardzo dobrym stanie technicznym .W PZU miałam wykupiony pakiet ubezpieczeniowy ,a przysługiwało mi tylko 10 % zniżek i niby wszystko wydawało się w porządku do momentu,gdy sama zajęłam się ubezpieczeniami.Wówczas trafiłam na firmę MTU,zrobiłam licencję.W tym momencie porównując same składki półroczne,bo tak opłacałam auto,już miałam różnicę ok.300 zł mniej na składce rocznej.Postanowiłam zrezygnować całkowicie z PZU i przenieść moje ubezpieczenie do MTU.Miesiąc przed końcem polisy przesłałam do PZU zawiadomienie,że nie będę kontynuowała dalej ubezpieczenia u nich.Niby wszystko wydawało się w porządku,ale tak mi się tylko zdawało.Ubezpieczyłam zarówno auto,jak i dom w MTU,zrobiłam sobie składki półroczne i jeszcze miałam zaoszczędzone ok.200 zł.W miesiąc póżniej dostałam list -wezwanie do natychmiastowej zapłaty w PZU składki za ubezpieczenie auta.Inspektorat mamy w Gostyniu,zaraz tam poszłam.Po godzinnym oczekiwaniu zostałam obsługiwana.Pani nie za bardzo umiała wytłumaczyć mi,dlaczego nastąpiła taka sytuacja-myślę tu o tym wezwaniu do zapłaty za polisę-skoro wcześniej dostarczyłam im osobiście informację o tym,że rezygnuję z ich usług.Początkowo pani mnie obsługująca próbowała mi wcisnąć,że do nich taka informacja nie dotarła,nigdzie nie mieli takiej informacji.W końcu nawet moja cierpliwość się wyczerpała...Składając wcześniej to pisemko,poszłam z dwoma kopiami i prosiłam o stempel oraz podpis osoby to przyjmującej,łącznie z datą.Miałam solidny argument nie do podważenia.Wyszło na moje,miałam rację,a urzędniczka wcześniej przyjmując ode mnie ten dokument nie wprowadziła go do komputera i stąd ta pomyłka...W PZU w Gostyniu spędziłam chyba z 4 godziny,ale w końcu załatwiłam wszystko-z wezwaniem i tak musiałam jechać do Leszna...Od tej pory nadal mam pełne ubezpieczenie w MTU i naprawdę jestem zadowolona...O PZU w Gostyniu nie mam najlepszego zdania.Uważam,że klient powinien być obsługiwany przez kompetentnego pracownika,który poważnie podchodzi do swoich obowiązków.BO TAK POWINNO BYĆ!!!!