Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: WARTA
Treść opinii: cel: zgłoszenie szkody z AC Rano wyszłam z domu i patrzę, iż mam wybitą przednią szybę w samochodzie, urwaną wycieraczkę. Skontaktowałam się z Panią E. - przedstawicielką Warty z Gdańska i poprosiłam o poradę, czy mogę zgłosić szkodę do Warty. Pani szybko podała mi numer telefonu, gdzie mam dzwonić. Zadzwoniłam na infolinię, gdzie byłam dokładnie przepytana z zaistniałej sytuacji. W ciągu kilku dni otrzymałam formularz do wypełnienia, gdzie musiałam znowu opisać całe zdarzenie. Zaproponowano mi również pewną kwotę na naprawę auta. Pojechałam do serwisu i okazało się, iż te pieniądze nie wystarczą, co przekazałam osobie, która się już opiekowała "sprawą". Wówczas polecono mi, abym wstawiła szybę i kupiła wycieraczki oraz dostarczyła faktury kosztowe do niej do Warty. Tak też zrobiłam. W ciągu 3 tygodni miałam zwrot 100% wydanej kwoty na swoim koncie. Nie do końca było tak pięknie, gdyż musiałam kilka razy tłumaczyć wszystkim po kolei na infolinii o co chodzi, aż wreszcie zostałam przełączona do właściwej osoby. Uzyskałam również informację, iż taka kwota nie ma wpływu na wielkość zniżki na ubezpieczeniu. Przy zawieraniu kolejnej umowy okazało się, iż nie było to do końca prawdą. Ale i tak jestem bardzo zadowolona, gdyż nie musiałam jeździć na żadne oględziny, a całą sprawę załatwiłam przez telefon.