Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Inmedio
Treść opinii: Po dokonanych zakupach w hipermarkecie udałem się do sklepu po prasę. Z daleka widać było sklep prasowy, który był dobrze oświetlony. Stojąc przy kasach hipermarketu z daleka widać było również ekspozytor prasowy, który z czterech możliwych tytułów do umieszczenia posiadał tylko jeden. Ekspozytor wyglądał nieestetycznie. Po wejściu do sklepu od razu przywitał mnie pracownik, który ubrany był w strój służbowy. Po obejściu sklepu zapytał mnie, czy potrzebuje pomocy? Odpowiedziałem, iż poszukuję kilku czasopism. Wymieniłem tytuły. Pracownik natychmiast pomógł mi je znaleźć, co bardzo usprawniło obsługę. Pracownik sprawiał wrażenie bardzo kompetentnego i znającego asortyment. Po podejściu do kasy pracownik zeskanował produkty i podał mi kwotę do zapłaty. W tym czasie drugi pracownik układał produkty na regałach w sklepie. Pracownik podał mi kwotę do zapłaty. Podałem banknot. Pracownik zapytał mnie, czy może mam końcówkę - 70 groszy. Podałem. Pracownik szybko i sprawnie wydał resztę wraz z paragonem. Przy wydawaniu reszty zauważyłem brak niektórych cen przy asortymencie, oraz luki w niektórych pozycjach w podajnikach papierosowych. Pracownik życzył mi wesołych świąt i zaprosił do kolejnej wizyty.