Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Sklep mieści się w galerii handlowej. W sklepie był porządek. Ubrania były poukładane i w bardzo łatwy sposób można było znaleźć to czego się szuka. Duża paleta do wyboru ubrań pod względem typu, koloru czy też rozmiaru. To co zwróciło moją uwagę to duża ilość obniżek. Ubrania objęte zniżką, mają wyraźnie napisaną nową cenę. Kiedy podeszłam do kasy aby zapłacić za ubranie, płaciła jedna osoba przede mną. W tym czasie ekspedientka pakując towar rozmawiała przez telefon ( nie wątpliwie była to rozmowa prywatna). Inna także rozmawiała przez telefon, ale na zapleczu, natomiast trzecia z nich szukała czegoś pod ladą. Takie podejście do klienta nie co mnie uraziło, ponieważ przedłużał się czas obsługi. Podczas gdy ja płaciłam za ubranie. Ekspedientka zapakowała towar, wydała paragon i uprzejmie podziękowała.