Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Do placówki PZU udałam się, ponieważ otrzymałam pismo dotyczące należnego mi ubezpieczenia. Plusem był dla mnie fakt, że to PZU pamiętało o mnie a nie odwrotnie. Problem pojawił się już przy poszukiwaniu danej placówki. Niby oznaczenie na budynku było, jednak po wejściu do środka, ciężko było się zorientować, gdzie dokładnie mieści się PZU i nie obyło się bez pomocy osób trzecich. Pani w pierwszym pokoju przywitała mnie z uśmiechem, po czym odesłała do innego pokoju. Tam sytuacja się powtórzyła. W trzecim pokoju dostałam karteczkę, z którą miałam udać się do pokoju pierwszego. Sama bieganina i brak zorientowania personelu były dość frustrujące. Fakt, panie były miłe i naprawdę chciały pomóc, jednak były słabo poinformowane i pojedynczo żadna nie potrafiła nic zrobić. Dzięki mojej bieganinie i przekazie informacji od jednej do drugiej, zebrały całą wiedzę w całość i wreszcie dostałam ostatni druczek, podałam numer konta i po tygodniu otrzymałam należne mi pieniądze. Cieszę się, że PZU nie zapomniało o tym, co było mi należne, jednak nie uważam, aby obsługa była profesjonalna. No i umiejscowienie (bez widocznego oznakowania) pozostawia wiele do życzenia. Pewnym wynagrodzeniem pozostaje serdeczność pań z obsługi.