Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Skoda
Treść opinii: Pojechałem do serwisu Skody, ponieważ miałem uszkodzone oświetlenie. Zaparkowałem pojazd przed salonem, w miejscu odpowiednio oznakowanym dla klientów serwisu. Z zewnątrz salon wyglądał bardzo schludnie. Witryny okienne czyste. Teren parkingu oraz cała droga z parkingu do serwisu odśnieżona, odpowiednio przygotowana. Przed wejściem zauważyłem dwóch klientów palących papierosy. Drzwi wejściowe były czyste. Po wejściu do salonu, w którym kompletne oświetlenie było włączone. Podczas przejścia przez salon sprzedaży, pracownik recepcji powitał mnie mówiąc "Dzień dobry". Udałem się w stronę stoisk serwisowych. Stosika były czyste i zadbane. Podłoga czysta pomimo chlapy na zewnątrz. Pracownik serwisu zaprosił mnie do swojego stanowiska mówiąc "Dzień dobry". Zapytał, na którą godzinę jestem umówiony i zapytał, "Co się dzieje z samochodem?". Przedstawiłem problem auta. Pracownik poprosił o książkę serwisową. Uzupełnił ze mną wszystkie wymagane dokumenty. Na koniec zapytał, czy czekam na miejscu? Odpowiedziałem, że tak. Pracownik zaproponował mi kawę lub herbatę na czas oczekiwania oraz prasę, jaka jest dostępna na stoliku. Podziękowałem. Pracownik zaprowadził pojazd do serwisu. Po około 30 minutach pracownik przyprowadził auto. Auto zostało naprawione, przyprowadzone na parking dla klientów. Pracownik poprosił, abym potwierdził w dokumentacji, że pojazd jest odebrany. Na koniec rozmowy pracownik życzył mi wesołych świąt oraz miłego popołudnia. Po wejściu do auta odjechałem. Obsługa bardzo miła i kompetentna.