Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Około godz 13.00 zadzwoniłam na infolinię PZU Życie. Czekałam na połączenie z konsultantem.Odebrała bardzo miła pani,która od razu poinformowała mnie,że rozmowa jest nagrywana i czy wyrażam zgodę. Zapytała w czym może pomóc? Chciałam otrzymać informacje na temat ubezpieczenia od NW. Zadawała pytania dotyczące zakresu ubezpieczenia. powiedziałam,że dużo podróżuję,są to też miejsca egzotyczne. Pani z infolinii poinformowała mnie o świadczeniach dodatkowych do Zbiorowego Ubezpieczenia Następstw NW. Informacje dotyczyły ochrony ubezpieczeniowej,min czasowego lub trwałego uszczerbku na zdrowiu,śmierci,zawału serca,krwotoku śródmózgowego,chorób tropikalnych,NW na skutek aktów terrorystycznych, NW w skutek działań wojennych i stanu wyjątkowego poza granicami RP. Wyjasniła także kiedy są odstępstwa od umowy. Obliczyła składkę miesięczną,po uprzednim zapytaniu kiedy bym chciała płacić składki(miesięcznie,kwartalnie,półrocznie,czy rocznie?). Zaproponowała umówienie mnie z Doradcą na konkretną godzinę,ponieważ przez tel nie chciałam wypełniać wniosku. Informacje, które zostały udzielone był rzeczowe i konkretne. Doradca z infolinii odpowiadała zawsze na moje pytania. Poinformowała mnie o wszystkich kosztach przed podpisaniem umowy.Nie zataiła żadnej istotnej informacji,czyli tz gwiazdki. W pewnym momencie się pogubiłam,więc Pani zaproponowała,że jeśli coś będzie nie zrozumiałe to mam śmiało mówić ona wyjaśni lub powtórzy jeszcze raz. Przez całą rozmowę była sympatyczna i opanowana.Gdybym faktycznie potrzebowała ubezpieczenia Jej rozmowa zakończyłaby się sukcesem sprzedażowym.Jedyne do czego można było się przyczepić to ceny PZU,ale to już kwestia nie zależna od osoby obsługującej