Opinia użytkownika: Sylwia_423
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W dniu 05-11-09 r uszkodziłam lusterko w swoim samochodzie. Ponieważ była to moja pierwsza szkoda nie miałam pojęcia jak się zachować. Posiadam ubezpieczenie AC w PZU SA więc pierwszym krokiem jaki zrobiłam był telefon na infolinię. Rozmowa przebiegała bardzo sprawnie dowiedziałam się że mogę zgłosić szkodę telefonicznie i tak zrobiłam. Podczas tej rozmowy załatwiłam już część formalności to jest wniosek o odszkodowanie oraz zostałam umówiona na konkretną godzinę z osobą zajmującą się wyceną szkody co zaoszczędziło mi wiele czasu. Otrzymałam również nr mojej sprawy co ułatwiło załatwienie formalności na miejscu w oddziale PZU. Podsumowując rozmowę z infolinią przebiegła bardzo sprawnie ok 5 min, w tym czasie dowiedziałąm się jak dalej mam postępować, jak bedzie wyglądała naprawa mojej szkody i kto za nią zapłąci oraz zostałam umówiona na konkretną godzinę w oddziale celem podpisania wniosku oraz wyceny szkody. Całokształt rozmowy oceniam na 5 bo naprawde wszystko przebieało bardzo sprawnie i czytelnie nic nie było dla mnie niezrozumiałe. Telefonistka była bardzo uprzejma na początku rozmowy przywitała się , natomiast kończąc zapytała czy może mi w czym jeszcze pomóc ja bardzo podziękowałam w związku z czym ona życzyła mi miłego dnia i się pożegnała. Po zakończonej rozmowie udałam się do oddziału PZU SA gdzie byłam umówiona na godzinę 13:00. Udałam się do obsługi klienta, gdzie były czynne 2 stanowiska przy każdym był klient więc musiałam chwilkę zaczekać trwało to ok 3 min po czym zostałam poproszona. Obsługiwała mnie Pani M. bardzo miła i uprzejma osoba serdecznie mnie przywitała i zapytała w czym może mi pomóc, ja wyjaśniła sytuację. Zostałam poproszona o dowód osobisty i dokumenty smochodu celem weryfikacji i uzupełnienia przyjętego telefonicznie zgłoszenia. W oddziale otrzymałam dokumenty potwierdzające zgłoszenie , został potwiedzony spsosób w jaki będzie szkoda naprawiona wybrałam opcje automatycznego przelewu z PZU do serwisu. PZU zgłosiło szkode do serwisu umówili mnie również na spotkanie celem naprawienia szkody. Poza częścią dotyczącą dokumentów musiała jeszcze udać sie na spotkanie z osobą oceniającą moją szkodę. Podsumowując wizytę w oddziale czystość na 5 wszystko w należytym pożądku, brak jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących stroju osoby obsługującej. Miejsce pracy : biurko czyste dokumenty oraz pomoce biurowe ładnie ułożone nic nie przeszkadzało w obsłudze. Pani M. uprzejma odpowiedzała na każde moje pytanie jak czegoś nie rozumiałam wytłumaczyła raz jeszcze bez jakichkolwiek problemów, wyjaśniła wszystkie procedury jak wszystko będzie przebiegać. Zapewaniła mnie że nie muszę sie niczym przejmować bo oni wszystko załatwia i tak się stało. Obsługa 5. Czas trwania obsługi ok 7 minut. Kolejnym etapem było spotkanie z rzeczoznawcą szkód samochodowych, zaraz po wyjściu z oddziału zostałam skierowana w miejsce gdzie mam zaparkować samochód i czekać na rzeczoznawce. Czekałam ok 20 min, po czym przyszedł Pan wyjaśnił że zrobi zdjęcia w celu udokumentowania szkody i wyceny aby Pzu mogło pokryć koszty naprawy. Trwało to ok 5 min otrzymałam wszystkie informacje i skierowanie do serwisu potwierdzające że PZU jest moim ubezpieczycielem i zapłaci za naprawę. Nie musiałam nawet czekać na wycenę szkody ponieważ rzeczoznawca automatucznie przesłał ja do serwisu w którym szkoda była naprawiana. Ocena rzeczoznawcy 5. Cała moja przygoda z PZU była naprawdę pozytywna każdy z etapów przebiegał sprawinie i rzeczowo nic nie było niejasne a przy tym uprzejmość ze strony obsługujących pomogła przez to przejść bez nerwów. Naprawde oceniam prace zespołu PZU na 5 pod każdym względem.