Opinia użytkownika: Bartłomiej_147
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: Do Hestii wybrałem się przedłużyć OC, z racji wieczornej pory był to jedyny w mieście czynny punkt ubezpieczeniowy, niestety po przybyciu na miejsce zobaczylem kartkę z napisem "Chwilowo nieczynne jestem u klienta". Po około 20 minutach do miejsca obsługi przybył agent. Miejsce obsługi wyglądało ładnie, czysto, wygodnie. Niestety pierwsze wrażenie agent o imieniu T. nie zrobił najlepsze, gdyż poinformował mnie że nie ma danych mojej polisy i może mieć problem ze zdobyciem informacji na jej temat. Dopiero po mojej sugestii, że chyba mają jakiś centralny system w którym mogą zdobyć podstawowe informacje o polisie. Jak się okazało zdobycie tych informacji po mojej sugestii zajęło agentowi kilka minut. Reszta mojej wizyty przebiegła bardzo dobrze, agent sprawnie i dokładnie przygotował wszystkie dokumenty i po około 20 minutach nowa polisa była gotowa i opłacona. Agent cały czas był miły i uprzejmy. Ogólna ocena jest niższa ze względu na początkowe problemy.