Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W internetowym empiku zamówiłam płytę z przeznaczeniem na prezent. Zamówienie złożyłam wieczorem 20 grudnia. Zgodnie z informacją podaną w emailiu potwierdzającym, powinno ono zostać zrealizowane w ciągu 2 dni roboczych. Mimo zamętu typowego dla okresu przedświątecznego, w którym empiki przeżywają istne oblężenie, 22 grudnia zamówienie było gotowe do odbioru we wskazanym przeze mnie salonie empiku w centrum handlowym blue city. Kolejka do punktu odbioru zamówień internetowych nie była duża, uwijało się tam kilka młodych osób, które sprawnie i uprzejmie odpowiadały na pytania, wydając jednocześnie zamówienia. Składając zamówienie, liczyłam się z możliwością jego realizacji po świetach, na szczęście obsługa sklepu okazała się na tyle sprawna, że płytę otrzymałam na czas. Duży plus.