Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ibis
Treść opinii: Recenzowany Ibis zlokalizowany jest w centrum Krakowa. Hotel zlokalizowany jest w tym samym budynku, w którym mieści się hotel Novotel. Nie mieliśmy rezerwacji. Obsługa w recepcji jest uprzejma i pomocna. Wynajęliśmy dwuosobowy pokój na jedną noc. W hotelu internet jest płatny (hotspot orange). Pani w recepcji poinformowała mnie o kilku opcjach płatności za sieć, zapominając o jednej – najkorzystniejszej. Okazało się bowiem, że jeżeli ktoś jest abonentem neostrady, ma prawo do 240 minut darmowego internetu na dobę. Zanim jednak zorientowałam się, że opisany wariant wchodzi w grę, pierwsze 120 minut kosztowały mnie smsa o wartości 9 zł. Za parking również trzeba wnieść opłatę (50 zł za dobę). Do opuszczenia parkingu każdorazowo niezbędny jest bilet parkingowy, który na żądanie (w dowolnej ilości) wydawany jest w recepcji (ważny 40 minut). Pokój ciepły, czysty, przyjemna łazienka, duży prysznic, pod prysznicem mydło i szampon dove, przy umywalce hotelowa suszarka. Pokój, jak na Ibis, dość duży. Łóżko wygodne. Na hotelowych korytarzach wyraźnie wyczuwalny był zapach tanich detergentów. Hotelowa restauracja raczej siermiężna, z cenami nieproporcjonalnie wysokimi w stosunku do oferowanych potraw. Poza tym, panował w niej trudny do zniesienia chłód. O ile w hotelowym holu można zaakceptować niższą temperaturę, o tyle restaurację dobrze byłoby ogrzać nieco bardziej zdecydowanie. Ogólnie rzecz biorąc, bez rewelacji, ale też bez wielkich rozczarowań. Standard sieci Ibis został zachowany.