Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Dzwoniłem na infolinię PZU, ponieważ chciałem ustalić cenę ubezpieczenia pojazdu. Wykręciłem numer, następnie po chwili usłyszałem automat informujący o nagraniu rozmów w celu jak najwyższej jakości obsługę. Połączono mnie z konsultantem, który natychmiast po rozpoczęciu połączenia przedstawił się i zapytał, „W czym mogę pomóc?" Poprosiłem o ustalenie wyceny ubezpieczenia pojazdu, który właśnie zakupiłem. Pracownik poinformował mnie, że bedzie potrzebował kilkunastu niezbędnych danych. Poprosił, abym przygotował dokumenty pojazdu oraz mój dokument tożsamości. Po podaniu wszystkich niezbędnych danych konsultantowi, pracownik zadał mi pytanie, jakie konkretnie ubezpieczenie mnie interesuje? Podstawowy pakiet, czy pełny OC, AC, NNW? Podałem pracownikowi wszystkie odpowiedzi na udzielone pytania. Pracownik momentami mówił dość szybko, co nie mogłem zrozumieć. Poprosiłem o powtórzenie niektórych informacji. Pracownik powtórzył. Na koniec, po usłyszeniu kwoty powiedziałem, że się jeszcze zastanowię, popytam u konkurencji i ewentualnie sie skontaktuję. Pracownik pozostawił mi swój nr telefonu, a nawet zaproponował, że sam się ze mną skontaktuje. Poprosił, abym podał termin, kiedy może do mnie zadzwonić. Ustaliśmy, iż sam się ewentualnie skontaktuje, jak tylko będzie taka potrzeba. Na koniec rozmowy pracownik zapytał mnie, czy może mi jeszcze jakoś pomóc. Podziękowałem. Pracownik podziękował za rozmowę i życzył miłego dnia.