Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Inmedio

Treść opinii: Wychodząc z centrum handlowego, udałem się po kilka gazet do sklepu. Z daleka widać było ekspozytory z prasą codzienną - dziennikami. Prasa ta była bardzo porozrzucana po całym regale, co wyglądało mało estetycznie. Ponadto wystawione były informacje o punkcie lotto, różne banery kolorowe reklamujące prasę. Po wejściu do sklepu znajdowała się kolejka - 4-6 osób. Jeden pracownik obsługiwał klientów korzystających z lotto, drugi pracownik pozostałych. Pracownicy mieli na sobie stroje służbowe wraz z identyfikatorami. Po obejściu sklepy wybrałem kilka pozycji prasowych. Podszedłem do kasy. W podajnikach na papierosy nie zauważyłem braków, wszędzie były ceny przy produktach na regałach. Pracownik przywitał mnie, mówiąc "Dobry wieczór". Po zeskanowaniu wszystkich pozycji zapytał, "Czy to wszystko?". Podał kwotę do zapłaty. Przekazałem banknot pracownikowi, pracownik pozostawił banknot w widocznym miejscu dla mnie i wydał szybko i spranie resztę wraz z paragonem. Pracownik pożegnał mnie i życzył miłego wieczoru. Cały proces obsługi bardzo przebiegał bardzo szybko. Ponadto w sklepie panowała bardzo miła i życzliwa atmosfera dla klientów.