Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Gatta
Treść opinii: Sklep znajduje się w ciągu komunikacyjnym na przeciwko kas. Z zewnątrz sklep wygląda bardzo estetycznie, witryny sklepowe czyste i przejrzyste, z daleka widoczne oferty z banerami promocyjnymi. Wchodząc do sklepu zauważyłem czystą posadzkę, w której odbijało się oświetlenie. Oświetlenie w sklepie było kompletne. Podszedłem do lady, przy których stały dwie sprzedawczynie. Obydwie zajęte były rozmową na tematy prywatne - opowiadały sobie o zakupionych prezentach. Po chwili oczekiwania podeszła jedna ekspedientka, nie było żadnego powitania, od razu zapytała, „W czym pomóc?" Poprosiłem o damskie grube rajstopy dla żony. Podałem konkretny rozmiar i kolor. Ekspedientka podała mi towar. W czasie, gdy zastanawiałem się nad zakupem, pracownice dalej rozmawiały na tematy prywatne - tym razem o zakupach dla swoich mężów. Robiły to w sposób bardzo mało kulturalny. Po zdecydowaniu się na zakup poprosiłem panią ekspedientkę o skasowanie. Pracownik sklepu nie podał mi kwoty do zapłaty, podałem kartę płatniczą. W oczekiwaniu na realizację transakcji, pracownice nadal rozmawiały na tematy prywatne. Po wydrukowaniu w terminalu potwierdzenia, pracownica oddała kartę wraz z paragonem i zapakowała produkt do reklamówki. Pożegnania również nie było, ponieważ pracownice cały czas rozmawiały ze sobą. Jestem bardzo niezadowolony z zakupu, bo co mnie interesuje, jaki jest mąż pani ekspedientki.