Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Podczas ostatniej mojej wizyty w banku chciałam dokonać kilku przelewów, ze względu,że nie mogłam zrobic tego sama w domu przez internet. Kolejki nie było tak jak jest zazyczaj wiec długo nie musiałam czekać. Zaprosił mnie zaraz do swojego stanowiska milym głosem konsultant w banku. Doradca był miły zweryfikował mnie i nastepnie zapytał w czym może mi pomóc. Wyjaśniłam w jakiej sprawie przyszłam, doradca odpowiedział, że już to dla mnie robi, ale że może potrwać to chwilke zaproponował mi kawę, co bardzo mi się spodobał, gdyż widać że dbają o swojego klienta. Pracownik dokonał w systemie odpowiednich zmian bardzo szybko myślałam,że potrwa to dłużej. Zapytał mnie czy może mi w czymś jeszcze pomoć jednocześnie doradzajac mi otworzenie bardziej korzystnego rachunku na swoim koncie. Dostałam odpowiednie ulotki z którymi chcę się jeszcze zapoznać w domu. Oceniam obsługę na bardzo wysokim poziomie. Jestem bardzo zadowolona.