Opinia użytkownika: Cliente;)
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Dzwoniłam do biura obsługi, żeby uzyskać informację, kiedy będę mogła przedłużyć umowę na nowych warunkach. Połączenie uzyskałam w zasadzie od razu. Na początku zostałam zmuszona, żeby wysłuchać automatycznej informacji, że dzięki zgromadzonym punktom mogę zrobić prezent swoim bliskim. Nie mogłam przeskoczyć tego wstępu, a biorąc pod uwagę fakt, że codziennie dostaję smsy z taką samą informacją, mogliby sobie to odpuścić. Zostałam też poinformowana, że zapłaciłam fakturę. Nie było to dla mnie zaskoczeniem, skoro sama za nią płacę, a gdybym spóźniała się chociaż trochę na pewno otrzymałabym wezwanie do zapłaty. Kolejny etap poszedł już trochę sprawniej, krok po kroku zbliżałam się do połączenia z konsultantem. Na ostateczne połączenie czekałam około minuty- może to nie jest długo, ale sugerowałabym im zmienić muzykę, którą słuchać w trakcie oczekiwania. Firma ma w ofercie mnóstwo piosenek, które mają umilać czas dzwoniącym do nas, a my- klienci słuchamy, delikatnie mówiąc, słabych dźwięków. Pan konsultant miło i rzeczowo odpowiedział na moje pytania, ta część obsługi bez zastrzeżeń.