Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Kilka razy byłem klientem tej stacji. Na początku tylko tankowałem paliwo. Ostatnim razem, miałem problem z samochodem i chciałem kupić płyn do chłodnicy. Przed mrozami chciałem dolać płynu. Nie wiedziałem jaki był dolewany płyn wcześniej do samochodu. Samochód mam od niedawna. Chciałem poprosić o pomoc sprzedawcę. Najpierw po wejściu do sklepu, chciałem sam się rozejrzeć po sklepie, przejrzałem kilka różnych produktów do chłodnic. Zajęło mi to dobre 10 minut. W tym czasie żaden z dwójki obecnych pracowników nie podszedł do mnie, nie zainteresował się potencjalnym klientem. Muszę podkreślić że ruch na stacji był mały. Kilku klientów w ciągu 10 minut. Po przeczytaniu opisów kilku produktów, podszedłem do kasy, spytałem o pomoc w wyborze odpowiedniego płynu. Opowiedziałem o mojej sytuacji z samochodem, że nie wiem jaki płyn miałem wlany do samochodu wcześniej. Sprzedawca był mało zainteresowany fachową pomocą. Przedstawił tylko jakie mają rodzaje płynów. Nie poświęcił zbyt dużo czasu mojej osobie. Bardziej go interesowała rozmowa z kolegą który go odwiedził podczas gdy ja przeglądałem płyny. Później pojechałem na Statoil w Ostrowie, i tam była fachowa pomoc w wyborze odpowiedniego płynu