Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Jestem klientem banku Millenium od 2 lat. Mam konto. Jestem bardzo zadowolony z obsługi pań pracujących w tym oddziale. Pracownicy bardzo chętnie pomagają, doradzają najlepsze, najbardziej rozsądne pod względem finansowym rozwiązania. Od niedawna mam kartę kredytową. Zostałem namówiony przez jedną z pracownic. Za nim podjąłem decyzję wiele razy rozmawiałem z nią, o kosztach, korzyściach płynących z posiadania karty. Pracownik z dużą cierpliwością tłumaczyła o posiadaniu karty. Byłem trochę nieufny co do posiadania karty. Nie miałem wiedzy na temat posiadania karty. Pracownik banku bardzo fajnie , tłumaczył o korzyściach, a przede wszystkim o kosztach posiadania karty. Co dla mnie było bardzo ważne. Miałem wrażenie , że za każdym razem gdy jestem obsługiwany , pracownikom zależy na fachowej pomocy, na jak najlepszej poradzie ,doradzeniu. Zauważyłem ostatnio, że pracownik pomógł mi zaoszczędzić 5 złotych, chciałem wysłać przelew, pracownik doradził mi abym sam wysłał przelew przez internet w domu. pomógł mi, pokazał jak się to robi, tzn. przelewy. Powoli, spokojnie, tłumaczyła co mam zrobić. Jedyny minus tego oddziału, są tylko dwie kasy, dwa stanowiska obsługi klienta. czasami zdarzają się kolejki. ale z drugiej strony panie pracownice spokojnie, sprawnie, ale z cierpliwością słuchają, doradzają,