Opinia użytkownika: Roman_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W dniu 12-08-2009 wysłałem do ORANGE e-maila że "od kilku miesięcy mam telefon C3050. Wchodząc na swoją stronę w ORANGE nie mogę ustawiać swego telefonu na tej stronie. Po otwarciu się okienka są różne telefony do wyboru /starsze i nowsze modele/ ale nie Samsung C3050, który od kilku miesięcy jest rozprowadzany." Przez wiele dni było cicho. Początkowo myślałem że chyba coś zrobiłem nie tak i informacja nie została wysłana. Już zapomniałem o tym zgłoszeniu. Nagle, dziś /tj. 21,12,2009/ dostaję wiadomość że: " uprzejmie informuję, iż Pana zgłoszenie zostało przekazane do administratorów serwisu www.orange.pl. Dziękujemy za przekazane uwagi. Przykro nam, ale nie jesteśmy w stanie określić kiedy posiadany przez Pana model aparatu zostanie dodany na stronie." No i mamy refleks żółwia na autostradzie. Tak wielka i poważna firma ma "SUPER SERWIS", który potrafi odpowiedzieć, że nic nie wiemy kiedy zostanie ujęty na wyświetlaczy produkt, który oferowany jest przez Tą firmę od chyba roku. Brawo - ale to chyba to należy nazwać SABOTAŻ.