Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Dzwoniłem na infolinię w celu włączeniu usługi roamingu. Po wykręceniu numeru infolinii przywitała mnie sekretarka - automat, który poinformował, iż wszystkie połączenia są nagrywane i jeżeli nie wyrażam na to zgody to powinienem przerwać połączenie i udać się do najbliższej placówki sieci. Wybrałem odpowiednie opcje, aby połączono mnie z konsultantem. Oczekiwałem około dwóch minut. Konsultant odebrał telefon, przedstawił się i zadał pytanie, "W czym mogę pomóc?". Po pomoc we włączeniu roamingu w moim telefonie. Pracownik zweryfikował dane oraz hasło abonenckie. Następnie pracownik poinformował mnie, iż mogę samodzielnie zarządzać swoim kontem przez Internet. Powiedziałem, że wiem o tym, lecz proszę go o pomoc. Pracownik po chwili rozmowy poinformował mnie, iż usługa zostanie włączona po północy. Podziękowałem za pomoc, jednak pracownik zadał kolejne pytanie: "czy mogę Panu jeszcze w czymś pomóc?" Podziękowałem za rozmowę. Pracownik dodał kończąc rozmowę, iż jeżeli będę miał jeszcze jakieś pytania to zawsze mogę zadzwonić na infolinię. Rozmowa była kompetentna i rzeczowa. Pracownik szybko i sprawnie zrealizował moje oczekiwania i moją prośbę.