Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Posiadam zaciągnięty kredyt w/w banku. Rata kredytu pobierana jest z mojego konta automatycznie prze bank.Konto w banku posiadam tylko i wyłącznie w celu dokonywania spłat kredytu, wpłacam co miesiąc pieniądze i reszta mnie średnio interesuje. W tym miesiącu w związku z kapitalizacją odsetek itp. zabrakło do spłaty całkowitej raty ok. 30 zł.(bank pobrał więc, kwotę niższą). Od piątkowego popołudnia do dnia dzisiejszego do godz. 8 rano pani z działu windykacji zdążyła zadzwonić do mnie w tej sprawie ok 4 razy - to bliskie nękaniu, biorąc pod uwagę fakt, że w weekendy bank jest nieczynny, a w poniedziałek miejscowa placówka zaczyna pracę o 9:30.